به “سایت داروخانه دکتر مجیدی” خوش آمدید.

فروشگاه اینترنتی محصولات آرایشی و بهداشتی ، گیاهی ومکمل های ورزشی ، پیرو شرایطی که در ادامه ذکر می شود برای شما خدمات فراهم می کنند. چنانچه شما از فروشگاه ما بازدید و یا خرید کنید، به این معنی است که شما این شرایط را پذیرفته اید. لطفا این شرایط را به دقت مورد مطالعه قرار دهید. این شرایط انتظارات متقابل ما و شما از یکدیگر را توضیح می دهد. کاربران با دسترسی به هر قسمت از “سایت داروخانه دکتر مجیدی” می پذیرند که از لحاظ قانونی پایبند باشند و از شرایطی که در ادامه ذکر می شود پیروی کنند.

توضیحات مربوط به محصول :

“داروخانه دکتر مجیدی”  تلاش می کند که تا حد ممکن دقیق باشند. به هر حال، “داروخانه دکتر مجیدی” هیچ تضمینی نمی کند که توضیحات مربوط به محصول یا دیگر محتویات این سایت، دقیق، کامل، قابل اعتماد، متداول، یا عاری از خطا باشد. توضیحات هرمحصول براساس کاتالوگ فارسی محصول می باشد که ازطرف شرکت واردکننده دراختیارما قرارگرفته است .بنابراین تضمین کیفیت محصولات درج شده برعهده شرکت واردکننده محصول می باشد.ودراین خصوص ازلحاظ حقوقی تعهدی برعهده مانخواهدبود.

تغییرقیمت ؛ عدم موجودی وبازگشت کالا :

بعلت ثابت نبودن کالاها د رکشورایران درپاره ای ازسفارشات امکان مغایرت قیمت رسمی با قیمت سایت وجود دارد.”داروخانه دکتر مجیدی” می تواند حتی درصورت تکمیل سفارش نسبت به تغییر قیمت اقدام نماید . دراین خصوص واریز ما به التفاوت وجه ازطرف خریدار ویا برگشت مبلغ ازطرف “داروخانه دکتر مجیدی” درصورت انصراف به خربدارقانونی خواهدبود.همچنین ممکن است پاره ای ازسفارشات دارای موجودی یادارای تخفیف ؛بصورت تلفنی سفارش داده شده وباعث عدم هماهنگی درتغییرموجودی لحظه ای گردد.بنابراین دراین موارد بازگشت وجه شما ازطرف فروشگاه قانونی خواهدبود

ارتباطات الکترونیک :

زمانی که شما از “سایت داروخانه دکتر مجیدی” دیدن می کنید و یا برای ما ایمیل می فرستید، به صورت الکترونیک با ما ارتباط برقرار می کنید. شما می پذیرید که ارتباطات را به صورت الکترونیک از ما دریافت کنید. ما از طریق ایمیل یا اعلام اطلاعیه هایی در این سایت با شما ارتباط برقرار می کنیم. شما می پذیرید که تمامی توافقات، اطلاعیه ها، افشا سازی ها و دیگر ارتباطاتی که ما به صورت الکترونیک برای شما فراهم می کنیم، تمامی نیازمندی های قانونی چنین ارتباطاتی که به صورت کتبی باشد را ادا می کند.

کپی رایت :

تمامی محتویات مرتبط با “سایت داروخانه دکتر مجیدی” که در این سایت موجود است، از جمله متن، گرافیک ها، علائم تجاری، آیکون های دکمه ای، تصاویر، کلیپ های صوتی، دانلود های دیجیتال، جمع آوری داده ها، و نرم افزار، جزء دارایی انحصاری “داروخانه دکتر مجیدی” و یا فراهم کنندگان محتویات آن می باشد و تحت حمایت قوانین بین المللی کپی رایت قرار دارد. گرد آوری تمامی محتویات این سایت که مرتبط با “داروخانه دکتر مجیدی” است جزء دارایی انحصاری “داروخانه دکتر مجیدی” می باشد و تحت حمایت قوانین بین المللی کپی رایت قرار دارد. تمامی نرم افزار های مورد استفاده در این سایت جزء دارایی “داروخانه دکتر مجیدی” یا فراهم کنندگان نرم افزاری آن می باشد و تحت حمایت قوانین بین المللی کپی رایت قرار دارد.

علائم تجاری :

“سایت داروخانه دکتر مجیدی” و دیگر مارک های مرتبط با “داروخانه دکتر مجیدی” که در سایت ما بدان اشاره شده است، علائم تجاری”داروخانه دکتر مجیدی”یا زیر مجموعه های وابسته آن می باشد؛ و دیگر گرافیک ها، علائم تجاری، سرخط های صفحه، آیکون های دکمه ای، نوشته ها، و اسامی خدماتی جزء علائم تجاری یا ظاهر حفاظت شده “داروخانه دکتر مجیدی” یا زیر مجموعه های وابسته ان می باشد. علائم تجاری یا ظاهر حفظ شده “داروخانه دکتر مجیدی” در رابطه با هر محصول یا خدماتی که متعلق به “داروخانه دکتر مجیدی” نمی باشد؛ به هر شکل که احتمال ایجاد سردرگمی بین مشتریان شود، یا به نوعی که سبب تحقیر کردن یا بی اعتبار کردن “داروخانه دکتر مجیدی” شود، نباید مورد استفاده قرار گیرد.
هرگونه علائم تجاری دیگر، اسامی شرکت، اسامی محصول، و/یا علائم تجاری که در این وب سایت ذکر شده است؛ از جمله آن محصولات و یا محصولات مرتبط با آن، جزء دارایی مالکان مربوطه آن به حساب می آید . “داروخانه دکتر مجیدی” هیچ گونه ادعای مالکیت نسبت به این علائم تجاری ندارد و “داروخانه دکتر مجیدی” هیچ گونه وابستگی، حمایت پذیری، و یا هرگونه ارتباط یا پیوندی با این شرکت ها ندارد.

اظهار نامه و محدودیت تعهد :

“سایت داروخانه دکتر مجیدی” از این حق برخوردار است که قبل از پذیرش هر گونه سفارش، هر کدام از قیمت های تبلیغ شده را تغییر دهد. تمامی محصولات پیرو موجود بودن می باشند و ممکن است در هر زمانی از فهرست محصولات حذف شوند. چنانچه ما نتوانیم سفارش شما را انجام دهیم، یک محصول جایگزین به شما پیشنهاد خواهد شد یا در مقابل کالایی که موجود نیست، مبلغ شما باز پس داده خواهد شد.

قانون قابل اجرا :

این سایت بامجوز رسمی اداره مركز توسعه تجارت الكترونیكی وزارت صنعت، معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران تاسیس گردیده است ودارای نماد اعتماد الكترونیكی دو ستاره در این اداره و طبق قوانین مدون کنترل می شود. به معنای دقیق کلمه، قوانین جمهوری اسلامی ایران بر این اظهار نامه ها، ضوابط و شرایط نظارت می کنند.

اشتباه ها و تغییرقیمت ها :

ما در مقابل هرگونه تغییرقیمت که براساس تصمیمات شرکت های توزیع می باشد؛ هیچ گونه مسئولیتی نداریم. اطلاعات، قیمت ها که در اینجا وجود دارد ممکن است بدون اطلاع تغییرکنند.

خریدحضوری محصول :

برای دریافت سفارسات و یا خرید حضوری می توانید در ساعات کاری به داروخانه مراجعه فرمایید.

آدرس: کرمان – شهربابک – بلوار 15 خرداد